Thursday, July 20, 2006

J.S.Bach - Cello Suites

Είδα στον ύπνο μου ότι με κυνηγούσαν οι νότες από το Πρελούδιο της Σουϊτας Αρ.1 για solo cello του Μπάχ για να εισβάλλουν στο κεφάλι μου κ την καρδιά μου κ για να γλυτώσω, άρχισα, λέει, να σκέφτομαι συνταγές.


Τί να πω για τη μουσική αυτή; Καλύτερα τίποτε. Ανεβάζω δύο διαφορετικές εκτελέσεις. Την κλασική, του Pablo Casals ( ηχογραφήσεις 1929-1939) από τη σειρά των ιστορικών ηχογραφήσεων που επανακυκλοφορεί η Naxos σε ηχητική επεξεργασία του Ward Marston. Η ηχογράφηση αυτή αποτελεί την επιτομή της έννοιας τους κλασικού γιατί κατά πάσα πιθανότητα αυτές οι εκτελέσεις του Casals αποτελούν και τις "πρώτες" εκτελέσεις αυτών των έργων στη σύγχρονη εποχή.
CD1 Εδώ
CD2 Εδώ



Η δεύτερη εκτέλεση, είναι η αγαπημένη μου, είναι αυτή του Andre Navarra κ την αγαπώ γιατί ενώ βρίσκεται στο πνεύμα του Μπαχ, ο ήχος πάλλεται από συγκίνηση κ δεν αφήνει κανένα περιθώριο αντίστασης στον ακροατή. Βέβαια ίσως έχω επηρρεαστεί κ από τον θρύλο του Navarra. Όχι δεν ήταν μάγειρας, ήταν μποξέρ. Κατά πάσα πιθανότητα, ήταν οι νότες που βγαίνουν από το τσέλο του Navarra που με κυνήγαγαν στον ύπνο μου...
CD1 Εδώ
CD2 Εδώ



Στη δισκοθήκη μου υπάρχουν ακόμη οι εκτελέσεις των Paolo Beschi με baroque cello κ οι δύο εκτελέσεις του Yo-Yo-Ma. Αν κάποιος θέλει κάποια από αυτές, εδώ είμαστε.

5 Comments:

Blogger cyrus said...

ναι. Ναι! ΝΑΙ!!!

1:39 AM  
Blogger spiretos72 said...

Ω ναι, ανεβάστε τες!

7:30 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Οκ, θα τις ανεβάσω σιγά-σιγά. Βλέπω πως λείπε ένα από τα CD του Navarra. Ε , συνήθως της νυχτας τα καμώματα τα βλέπει η μέρα η κ γελά...

8:26 AM  
Blogger JustAnotherGoneOff said...

Καλά, δεν έχεις και τις εκτελέσεις του Πιερ Φουρνιέ; τς τς τς...

3:32 PM  
Blogger JustAnotherGoneOff said...

Και το link στο CD 1 του Ναβάρα είναι ανενεργό...

3:33 PM  

Post a Comment

<< Home