Wednesday, October 11, 2006

Michael Nyman-The piano



Ας κάνουμε κι εμείς οι κλασικοί ένα βήμα προς τη μεριά των συγχρόνων χωρίς να παραβιάσουμε κι εμείς τις αρχές μας.

Ίσως γιατί έχει γράψει την μουσική για την πλέον αγαπημένη μου ταινία, τα "Μαθήματα Πιάνου", ίσως γιατί καταλαβαίνω απόλυτα τη μουσική του στην οποία ακούω διηγήσεις ιστοριών αλλά και σκέψεις, ο Michael Nyman είναι πολύ δημοφιλης στη δισκοθήκη μου και συχνά επιθυμώ ν'ακούσω τα έργα του και παίζω τα CD του, ειδικά κατά τις βραδινές ώρες. Πέρσυ την Άνοιξη είχα φορτώσει τα άπαντα στο ipod και τον άκουγα μανιωδώς. Για κάποιο λόγο που δεν έχω ακόμη προσδιορίσει, ακούω πάλι αυτές τις μέρες συνεχώς τους δίσκους του.

Θ'ανεβάσω σιγά-σιγά όσους δίσκους έχω από τη σειρά που εξέδοσε ο ίδιος--The Composer's Cut Series και αρχίζω με το The Piano.

Εδώ.

Υ.Γ Αποφεύγω να λινκάρω πληροφορίες για τους δίσκους από τους επίσημους διακτυακούς τόπους γιατί δεν είμαι σίγουρος ότι θέλω να μάθουν ότι ανεβάζουμε CD τελευταίας κυκλοφορίας...

1 Comments:

Blogger Αθήναιος said...

Χαίρομαι που σας άρεσε. Το θεωρώ πολύ ωραίο περιοδικό, δεν είναι για μυημένους. Χθες βράδυ σας θυμήθηκα γιατί ανακάλυψα μέσα στο χάος της δισκοθήκης μου ένα δίσκο, ζωντανή ηχογράφηση από ένα κοντσέρτο που έδωσε το 1950 ο Dinu Lipatti( μαζί με τον Michelangeli είναι οι αγαπημένοι μου πιανίστες) ο οποίος εκτελεί και έργα Σούμπερτ. Θα το ανεβάσω κάποια στιγμή γιατί το πρόγραμμα περιλαμβάνει δημοφιλή έργα, δημοφιλών συνθετών.

10:34 PM  

Post a Comment

<< Home