Monday, October 16, 2006

Όταν ο Μότζαρτ πήγε στην Αίγυπτο.

Το Soundtrack αυτού του ποστ του κ.Ιάγου. Και οι δύο δίσκοι είναι εξαιρετικοί, ο πρώτος όμως, μου αρέσει περισσότερο. Νομίζω πως η δουλειά αυτή έπεσε θύμα της ισλαμοφοβίας που διακατέχει την Ευρώπη--εύλογη ίσως αλλά όπως συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις τα χλωρά καίγονται με τα ξερά-- κι έτσι δεν εκτιμήθηκε αρκετά και σίγουρα πολλοί τη βρήκαν και "βλάσφημη". Σιγά το καλσόν, κορίτσια. Όταν ακούω το Al Sahara από τη Φαντασία σε Ρε Μείζονα του Μότζαρτ ( CD2) πάντως, νοσταλγώ το σπίτι μου.

Απόψε το πρόγραμμα έχει όπερα στο Μέγαρο και ανυπομονώ να βυθιστώ στον ονειρικό κόσμο του Μπαρόκ που για ένα Μεσογειακό αποτελεί την επιτομή του εξωτισμού.


Mozart in Egypt.


Mozart in Egypt 2

3 Comments:

Blogger philos said...

Επιτέλους και κάτι που δεν θα χρειαστεί να κατεβάσω, γιατί τα έχω και τα δύο.
Εξαιρετικά!

Και ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα τα προηγούμενα cd που μας έχετε γνωρίσει!

4:51 AM  
Blogger alkminifashion.com said...

Εγώ πρέπει να ομολογήσω πως η δισκοθήκη μου στην κλασσική μουσική είναι αρκετά φτωχή, οπότε ευχαριστώ πολύ για τις εξαιρετικές προτάσεις. Ένα μικρό ευχαριστώ με το θέμα της ταινίας Il postino. http://rapidshare.de/files/37189976/2-02_Il_Postino_-_Luis_Bacalov.mp3.html
Αυτό το κομάτι πάντα μου φέρνει στη μνήμη την υπέροχη φωτογραφία που είχε η ταινία.

4:06 AM  
Blogger alkminifashion.com said...

Συγγνώμη, κόπηκε το link, τώρα πρέπει να είναι ολόκληρο:
Your Download-Link #1: http://rapidshare.de/files/37189976/2-02_Il_Postino_-_
Luis_Bacalov.mp3.html

4:08 AM  

Post a Comment

<< Home