Tuesday, April 03, 2007

von Biber: Missa Christi resurgentis



Ο μεγαλύτερος, ίσως, βιρτουόζος του βιολιού κατά τον 17ο αι και ο σημαντικότερος πρόδρομος του Bach, ο Heinrich Franz von Biber έγραψε και λόγω της θέσης του σημαντικό όγκο θρησκευτικής μουσικής.

Ανεβάζω την πασχαλινή λειτουργία περισσότερο για την εξαιρετική εκτέλεσή της από το English Concert του Andrew Manze μία ορχήστρα που έχει συμβάλλει καθοριστικά στη διάδοση της Μουσικής Μπαρόκ στις μέρες μας. Το αγαπημένο μου έργο είναι βέβαια οι "Σονάτες του Ροζάριου" για τις οποίες έχω σκοπό να γράψω κάτι στο μπλογκ μου αλλά προς το παρόν αδυνατώ λόγω χρόνου ν'ανεβάσω και αυτό το διπλό CD.
Μία δισκοκριτική εδώ.
Το έργο εδώ

Ψάχνω file hosting site που να μη σβύνει τα αρχεία. Βρήκα ένα αλλά δεν επιτρέπει μεγαλύτερα αρχεία από 50 ΜΒ, έτσι δυστυχώς κι αυτό θα ανέβει στο rapidshare.

Update: Η Μανταλένα μου υπέδειξε δύο που κρατούν τα αρχεία για 90 μέρες το ένα και 30 το άλλο.
http://z16.zupload.com/
http://www.gigasize.com/

4 Comments:

Blogger philos said...

Και εγώ τα το gigasize χρησιμοποιώ. Λέει ότι έχει 90 ημέρες όριο, αλλά πρακτικά δεν τα σβήνει! Και με 27€ το χρόνο έχεις απεριόριστες δυνατότητες.

6:54 PM  
Blogger nicon said...

Μια θερμά λαμπερή ερμηνεία, Αθήναιε, όντως!

Αλήθεια, γνωρίζεις τους Φίλους της Κλασικής Μουσικής (classical.wordpress.com); Εάν έχεις όρεξη να συμμετάσχεις στις συζητήσεις μας, είσαι ασφαλώς ευπρόσδεκτος.

Καλή Ανάσταση!

7:52 AM  
Blogger Cinestef said...

Υπέροχο!

Υπέροχο!

Ευχαριστώ πολύ!!!

2:48 AM  
Blogger anthrakoryxos said...

Δοκίμασε κι αυτό:

http://www.box.net/

12:28 PM  

Post a Comment

<< Home